Incasso
Bij CleanUpp is het alleen mogelijk te betalen via automatische incasso.
De laatste stap in het bestelproces is het afgeven van een SEPA incassomachtiging aan CleanIT Solutions BV om de abonnementskosten van je rekening af te schrijven.
Het bedrag wordt rond de 1e dag van de maand afgeschreven. De factuur ontvang je minstens 14 dagen hiervoor per email op het door jou opgegeven email-adres.
Heb je niet voldoende saldo of storneer je de betaling? Dan kan CleanIT Solutions BV daarvoor administratiekosten voor in rekening brengen. Deze administratiekosten bedragen €25,- ex. BTW en komen bovenop de abonnementskosten.
Herroepingsrecht
Na het afsluiten van het contract heb je uiterlijk 14 dagen de tijd om gebruik te maken van je herroepingsrecht.
Gebruik maken van je herroepingsrecht houdt in dat je CleanUpp account direct wordt opgezegd, ongeacht de standaard opzegtermijn.
Omdat CleanUpp echter een dienst is waar je na het afsluiten van het contract direct gebruik van kunt maken, rekenen wij de kosten van de tijd dat je CleanUpp hebt kunnen gebruiken.
Na deze 14 dagen geldt de gebruikelijke opzegtermijn van een maand na het einde van je contractperiode.
Je kunt gebruik maken van je herroepingsrecht door een email te sturen naar info@cleanupp.com met als onderwerp 'Herroeping'.
Activatie account
Nadat de laatste stap voltooid is en je machtiging bij ons binnen is, wordt je account direct geactiveerd.
Vanaf dat moment kun je in het CleanUpp Management-portal en in de CleanUpp-app inloggen met jouw gegevens.